Ceník povrchové úpravy kovů
Pískování – tryskání
Základní cena za otryskání – od 1.000,- Kč / hodina práce v tryskacím boxu.
Jedná se skutečně o čas strávený tryskáním. Např. otryskání předchází naplnění tryskacího kotle abrazivem, také však během tryskání, manipulace a logistika otryskávaných předmětů, čištění tryskacího boxu atd. Tyto činnosti jsou samozřejmě mimo hodinovou sazbu !!!
Je dobré, aby zákazník věděl, že zhruba doba samotného tryskání = doba vedlejších činností – plnění kotle, úklid atd.
Např. důkladné otryskání Fe disku na osobní automobil je možno otryskat za cca 10 minut v případě, že disk není silně zkorodovaný, není na něm spousta nátěrů nebo již např. nebyl lakován práškovou barvou – komaxitem. V tom případě vychází cena otryskání na cca 160,- Kč. Avšak v případě, že disk je silně zkorodován, má hloubkovou korozi, nebo byl již lakován špatně otryskávaným nátěrem – lakem, může doba tryskání jednoho disku trvat i čas dvojnásobný, tudíž se zdvojnásobí i cena prováděné služby. Částka za hodinovou sazbu samozřejmě nezahrnuje jen práci, ta je v této činnosti velmi namáhavá a tryskač pracuje v extrémním hluku a nečistotě, ale zahrnuje také spotřebu abrazivního materiálu, dále spotřebu el. energie extrémně výkonného kompresoru a také vysoce výkonné filtrační jednotky. Jen pro představu, součet příkonu elektromotorů činí 50kW/h, které běží nejen při samotném procesu tryskání ale také při plnění kotle, kde se neustále doplňuje zásobník vzduchu o objemu několika m3, avšak při úklidu taktéž, jelikož se vytryskané abrazivo vysává velmi výkonným vysavačem s rekuperací a tento je poháněn také tímto kompresorem.
Metalizace – šopování
Základní cena za žárový nástřik – šopování zinku účtujeme 550,- Kč/m2
Tato cena je při šopování ploch větších než 10 cm ( např. poklopy, sudy, nádrže, blatníky, skelety automobilů atd. ). V případě ploch menších jak 10 cm nebo při složitých tvarech šopovaného materiálu ( výfuky, žebříky, svařence, konstrukce, profily atd. ) řešíme ceny dohodou, každopádně však jsou vyšší než cena základní. Je to z důvodu prostřiku zinku tzv. “ do ztráty „, kdy nejsme schopni zinek nikterak zachytit, je tudíž již neupotřebitelný.
Opravy auto – moto nádrží
V sekci „ fotogalerie “ můžete vidět opravy moto nádrží. Pokud Vám z Vaší nádrže prolíná benzín, nebo máte nádrž nejčastěji zespodu zkorodovanou, jsme schopni takovéto nádrže opravit !!! Nejdříve nádrž důkladně ale opatrně otryskáme, aby nedošlo k deformaci nádrže a poté veškeré prorezlé otvory zaplníme zinkem, tzv našopujeme. Takto opravených nádrží již desítky jezdí a bezproblémově fungují. Cenu za tuto opravu řešíme dohodou, s ohledem na pracnost a preciznost. Více ve fotogalerii.